We hebben van alles voor je op een rijtje gezet, inclusief een stappenplan voor de communicatie. Dit zijn onze tips aan jou, maar we leren ook graag! Heb je bijvoorbeeld een succesvolle buzz gecreëerd rondom je project of een sterke troef uitgespeeld bij de pers? Laat het ons weten via pbzzhavpngvr@zbaqevnnasbaqf.ay
Hier vind je alle ins & outs over:
• Beeldmateriaal
• logogebruik
• Persberichten en nieuwsberichten
• Social media
• Influencers en ambassadeurs
• Ideeën voor een duurzame relatie met beleidsmakers en beslissers
Handleiding op maat
Je kunt zelf het beste bepalen welke communicatiepunten passend zijn voor jou en jouw project. Grote instellingen werken vaak met communicatiemedewerkers, individuele kunstenaars of andere makers doen de communicatie vaak zelf.
Kies de categorie die bij je past:
1. Musea en andere erfgoedinstellingen
2. Kunstpodia en kunstinitiatieven
3. Individuele kunstenaars en andere makers